0
    Uporabniški računPrijava / Registracija
    Pomoč in podpora041 548 614

    Pogoji poslovanja

    SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI

    V primeru potrošniškega spora, vas obveščamo, da v skaldu z 32. členom ZIsRPS ne priznavamo nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.

    Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) , Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

    Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji naročila.
    Fizična oseba je tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

    V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

    Podjetje Sitomat d.o.o. medsebojne obveznosti pri nakupih ureja na podlagi splošnih pogojev zakona o varstvu potrošnikov.

    CENE IN DDV

    Vse cene so v evrih in vključujejo ustrezno stopnjo davka na dodano vrednost (DDV). Cene so zagotovljene na dan naročila in se lahko dnevno spremenijo. Cene v izdanih ponudbah so nepreklicne in veljajo samo za nakup preko spletne trgovine Sitomat d.o.o.
    Podatki na straneh:
    Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb v spletni trgovini Sitomat d.o.o.
    Tekstovne napake so možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti.
    Varstvo potrošnikov:
    Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov. Preberite si, kaj o prodaji preko interneta pravi zakon o varstvu potrošnikov .
    Prav tako poslujemo v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu.

    Cene ne vključujejo storitev tiska, vezenja ter ostalih dodelav. Na višino cene storitev tiska, vezenja ter ostalih dodelav vpliva več faktorjev, kot so količina, velikost, število barv, pozicija,… Na podlagi vašega povpraševanja vam naknadno pošljemo ponudbo za storitev dodelave.

    AKCIJE - POPUSTI

    Popust za izdelek velja izključno za blago na zalogi in z ustrezno oznako o popustu. V primeru, da je blago pošlo oziroma je odprodano, popust ni mogoče uveljavljati. Pri časovno omejenih akcijah velja popust do njenega izteka. Popusti se med seboj ne seštevajo.

    AKCIJA

    Ob nakupu izdelkov, ki imajo grafično oznako "Akcija" velja, da je izdelek cenejši za označen %. Popust se bo avtomatično upošteval v košarici po izbiri omenjenih izdelkov.

    UGODNOSTI ZA ČLANSTVO V NAŠI TRGOVINI

    S prijavo oz. registracijo v naši trgovini ste deležni ugodnosti, ki jih ponujamo.
    • kupujete ceneje
    • ob naročilih vam ni potrebno več izpolnjevati polj z vašimi podatki saj so te že vpisani
    • imate možnost pregleda preteklih nakupov

    NAROČANJE

    Sprejeta naročila v trgovini Sitomat d.o.o. se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izvedena. Potrošnik lahko s telefonskim preklicem ali elektronskim sporočilom naročilo odpove v 2 urah po oddaji.

    POSTOPEK NAROČILA

    IZBIRA IZDELKA

    Uporabnik lahko izbira med izdelki, ki so na voljo v spletni trgovini in so na zalogi in jih je možno dodati v košarico.
    Do nabora izdelkov pride uporabnik s klikom na zavihek »PROMOCIJSKI TEKSTIL« v orodni vrstici, želeni izdelek pa izbere z neposrednim klikom na »dodaj v košarico«. Na posameznem izdelku lahko uporabnik izbira želeno barvo, ter količino izdelka.

    NAKUPOVALNA KOŠARICA

    V spletni trgovini se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, preko katere lahko uporabnik s klikom na njo kadarkoli pregleda in uredi svoj izbor izdelkov. Od tod lahko nadaljuje z nakupovanjem v spletni trgovini s klikom na »nadaljuj na korak 2«.
    Po vpisu podatkov (če uporabnik že ni prijavljen v trgovino) se na zaključek naročila pride preko klika na gumb »nadaljuj na korak 3«.

    ZAKLJUČEK NAKUPA

    Uporabnik zaključi nakupovanje v spletni trgovini s klikom na »ODDAJ POVPRAŠEVANJE« v nakupovalni košarici. Pred oddajo naročila je uporabniku omogočen pregled celotne vsebine naročila z stroški dostave. Na tem mestu uporabnik izbira način plačila in ima možnost podati željo o dodelavi blaga.

    Po oddaji naročila uporabnik od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Če uporabnik naročila ne prekliče, gre naročilo v obdelavo. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo izvrši oz. z utemeljenim razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave pokliče uporabnika na njegovo kontaktno telefonsko številko oz. mu piše na kontakten elektronski naslov. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom, od tod naprej kupcem, in ponudnikom je na stopnji potrditve naročila nepreklicno sklenjena.

    OPIS TEHNIČNIH SREDSTEV ZA PREPOZNAVANJE IN POPRAVO NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA

    Skozi postopek nakupa lahko kupec po korakih spemlja svoje naročilo in osebne podatke. V primeru napačnega vnosa podatkov, lahko le-te spremeni s klikom na gumb »nazaj«. Klik na gumb nazaj vrne postopek nakupa na prejšnji korak. Osebni podatki se lahko spremenijo tudi z klikom na uporabniški račun v zgornjem desnem kotu.

    Do pregleda izdelkov v košarici se dostopa z klikom na ikono košarice v zgornjem desnem kotu ali z klikom na gumb »nazaj« na drugem koraku.

    V kolikor uporabnik naročila ne želi oddati lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila.

    V primeru oddaje naročila bo kupec prejel na svoj elektronski naslov celoten povzetek naročila z vsemi podatki (naročeni izdelki, osebni podatki, opombe).
     

    ODSTOP OD POGODBE

    Možnost odstopa od pogodbe je podana v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov. Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima vsak potrošnik pravico, da v 14 dneh od nakupa ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.

    Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
    Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
    Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

    Če ste prejeli neustrezno ali poškodovano blago lahko le tega vrnete v zakonskem roku 14 dni po prejemu blaga, blago pa mora biti pri tem nerabljeno, zapakirano v originalni embalaži in/ali nepoškodovano.

    Kupnina bo kupcu vrnjena na vnaprej dogovorjen način in sicer najkasneje v 14 delovnih dneh od vračila blaga.

    Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

    Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.
    Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

    V skladu s 5. odstavkom 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov kupec nima pravice do odstopa od pogodbe (nakupa), če gre za izdelek, izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam.

    Kupec ima pravico, da v 14 dneh od nakupa na elektronski naslov sitomat@promocijskitekstil.si jasno in nedvoumno obvesti ponudnika, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
    Obrazec za preklic se nahaja tukaj.

    ZAVRNITEV NAROČILA

    Trgovina Sitomat d.o.o. lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki s katerimi razpolaga ne more izvesti, zavrne, potrošnik pa ne more zahtevati njeno izpolnitev.

    OBDELAVA NAROČILA

    Trgovina Sitomat d.o.o. bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričela takoj po prijemu. Pri izbiri opcije plačila "na naš transakcijski račun", bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu finančnih sredstev. Pri oddaji več zaporednih naročil v istem dnevu (isti kupec, enak dostavni naslov) jih bomo združili v enega, v kolikor ni podana drugačna zahteva.

    HRANJENJE NAROČILA

    Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Na zahtevo potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov sitomat@promocijskitekstil.si ali pisno na Sitomat d.o.o., Breg pri Kočevju 9, 1332 Stara Cerkev.

    DOSTAVA IN PREVZEM

    Dobavni rok prične teči naslednji delovni dan ob 9. uri. Trgovina Sitomat d.o.o. bo ob tej uri pričela z izvajanjem aktivnosti, potrebnimi za realizacijo. Za redno dostavo blaga v vrednosti do 180 EUR z DDV zaračunamo stroške pošiljanja 6,10 EUR z DDV.

    Način dostave in rok dobave:
    Naročeno blago pripravimo in odpremimo v 3-14 delovnih dneh po prejemu vašega naročila.
    Blago pošiljamo preko podjetja Pošta Slovenije. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.
    Pri avansnem plačilu na TRR podjetja bo postopek odpreme stekel po prejemu plačila.
    Osebni prevzem na sedežu podjetja je možen po prejemu obvestila s katerim potrjujemo, da je vaše blago pripravljeno. Prevzamete ga na naslovu: Sitomat d.o.o., Breg pri Kočevju 9, 1332 Stara Cerkev.


    Stroški pošiljanja:
    Stroške pošiljanja plača naročnik/prejemnik pošiljke.
    Pri plačilu po povzetju boste dostavni službi plačali z gotovino. Upoštevajte, da dostavna služba za tovrstno uslugo zaračunava provizijo po svojem internem ceniku.
    Pri plačilu po predračunu vam dostavna služba dostavi paket brez dodatnih stroškov.

    Dodatne opcije pri dostavi blaga:
    Dostava do 10. ure - če želite prejeti paket do 10. ure
    Dostava po 16. uri - če želite prejeti paket po 16. uri.
    Če izberete čas dostave, se strošek pošiljanja poveča za znesek po ceniku dostavne službe. V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da le - te vpišete pod opombe pri naročilu.
    Dostava po 16. uri ni na voljo na vseh poštah.
    Če Vas ob dostavi ni doma, vam pismonoša pusti obvestilo o prispelem paketu. Na pošti vas bo paket čakal še 15 dni. V primeru, da ste oddali naročilo in niste prejeli obvestila oz. elektronskega sporočila nas o tem obvestite.

    PLAČILNI POGOJI

    Za nakupe v naši spletni trgovini nudimo naslednje plačilne pogoje:

    Plačilo po predračunu (avans):
    Plačilo lahko izvedete na osnovi prejetega elektronskega naročila in predhodne izbire omenjene opcije. Pri plačilu obvezno navedite sklicno številko naročila.

    Plačilo po povzetju:
    Pri plačilu po povzetju boste dostavni službi plačali z gotovino. Upoštevajte, da dostavna služba za tovrstno uslugo zaračunava provizijo.

    Veljavnost ponudbe:
    Cene za izbrano blago veljajo ob nakupu in oddaje naročila preko naše spletne trgovine.

    KUPONI S POPUSTOM

    Kupon vsebuje izbrano geslo s podanim popustom. Ob nakupu je v košarici na voljo vnosno polje za kupon. Geslo kupona vnesete v polje in kliknite na gumb "Uveljavi kupon".
    Kupon s popustom ne velja za izdelke v akcijah oz. izdelke, ki že imajo popust.

    REKLAMACIJE PREJETIH POŠILJK

    Prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti osebe dostavne službe. Vse kasnejše reklamacije poškodbe blaga, dostavna služba upošteva le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi trgovina sitomat d.o.o. ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, ki ga je dostavljalec dolžan podpisati.

    V primeru poškodbe nam v vednost pošljite sporočilo na naš elektronski naslov sitomat@promocijskitekstil.si. Kupec ima pravico zamenjati blago kupljeno v roku 15 dni po 46b. členu ZAKONA O VARSTVU POTROŠNIKA.

    STVARNA NAPAKA

    Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

    Napaka je stvarna:
    1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
    2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
    3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
    4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
    Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

    Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
    Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
    Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

    Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
    Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
    Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
    • odpravi napako na blagu ali
    • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
    • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
    • vrne plačani znesek.
    V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

    Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

    ODPRTO IN UPORABLJENO BLAGO

    Izdelke kupec kupi in uporabi izkjučno na lastno odgovornost.
    Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno z ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Samo na podlagi zmanjšanja vrednosti blaga zaradi ravnanja potrošnika podjetje potrošniku ne more odvzeti pravice do odstopa od pogodbe in s tem vračila kupnine.

    Prikrite in stvarne napake
    Reklamacijo rešujemo skladno z zakonsko uredbo o stvarnih oziroma prikritih napakah.

    Vedno smo pripravljeni sprejeti tako kritiko kot pohvalo, zato so vaši komentarji vedno dobrodošli.
    Za vse spore je pristojno SODIŠČE V KOČEVJU.
    BREZPLAČNA DOSTAVA
    Brezplačna dostava za nakupe nad 180 EUR.
    VPRAŠANJA IN INFORMACIJE
    Za vse informacije nas pokličite na 041 548 614 ali nam pošljite sporočilo.
    VRSTE PLAČIL
    Nudimo plačila po predračunu in po povzetju.
    100% VAREN NAKUP
    Opravite nakup brez tveganja zlorabe kreditnih kartic. Vaši podatki so pri nas varni.